March 28, 2024

Kirjat

Hyvä kirja on aina lukemisen arvoinen. Kirjat voi kätevästi hankkia suoraan kustantajalta E-kirjana. Tuotteen saa heti käyttöön. Painetun kirjan voi hankkia omaan kirjahyllyyn tai vaikka lahjaksi, jopa henkilölle, joka väittää, ettei koskaan lue kirjoja. Aina voi aloittaa.

Uutuuskirja vuodelta 2019: Uusi aamu tuntematon

Anna kirja lahjaksi
Uusi aamu tuntematon, Mukaansatempaavin suomeksi julkaistu kirja vuonna 2019.
Uusi aamu tuntematon

“Pimennetyt ikkunat, harvat kynttilöiden värisevät valot, kauhua nostattava hiljaisuus. Dina kuuli laukaukset, vielä ja vielä. Hän juoksi. Juoksi niin kauan, että sydän oli revetä rintakehästä.”

“Polttava kyynel vieri pitkin poskea. Dina huomasi, että hän puristaa Lisan kättä niin, että häneen varmaan sattui.”

Kaksi tahoillaan varattua naista tapaavat työnsä puolesta Krimillä, vieraileva meppi ja paikallinen opettaja. Tuhkimotarina saa julman käänteen, kun niemimaa miehitetään. Mitä he halusivat elämältään, kuinka selviytyä kaikesta?

“Uusi aamu tuntematon” on ajankohtainen, suorasukainen ja tiukkatunnelmainen kertomus, joka ei jätä ketään kylmäksi. Karu arjesta selviytyminen vaihtuu lennossa juhlaillallisiin design-vaatteisten ihmisten seurassa. Kirjoittaja vie lukijan taitavasti läpi elämän, jossa arkipäivän kitkuttelu, kiemuraiset ihmissuhteet, painostava sodan uhka ja poliittisesti epäsovinnaisen parin intiimit hetket ovat kuin perusnormaalia.

Tästä puhutaan, jokaisella lukijalla on tähän kirjaan mielipide, ellei useampikin, jos vain rohkenevat avata suunsa.

Uutuuskirja vuodelta 2019: Uusi aamu tuntematon

Kirja : My War (fi) Julkaistu 1/2020

my war kirjan kansi.
My War (fi)

Nuori nainen herää sairaalassa. Hän ei pysty heti näkemään eikä puhumaan. Miksi hänen eloisa sikiönsä oli tänään niin hiljainen?

Naisen viimeinen muistikuva sodan runtelemassa maassa oli kotitalon ikkunan takana välähtänyt kirkas valo. Perhe oli koolla ja siskokin käymässä lastensa kanssa.

Alkaa maanpäällinen helvetti, jossa motiivit elossa olemiseen harvenevat päivä päivältä. Missä kulkee ihmismielen sietokyvyn raja? Löytyykö syy elää?

Kirja : My War (fi) Julkaistu 1/2020

Kirja : Tuontikauppa, Kiinan kaupan salaisuudet. Opaskirja. Tulossa 2023

E-Kirja 19.90 € / Sidottu 29.50 €

Tuontikauppa, Kiinan kaupan salaisuudet
Kirjan kansikuva
Tuontikauppa – Kiinan kaupan salaisuudet

Uutuuskirja, tulossa 2023! Raakaa jännitystä!

Vastustaja, kirjan kansikuva
Vastustaja
Vastustaja E.Kirja 9.90 € / Nidottu 18.50 €

Rakkaani, olen kadonnut

Kirjoja saa helpoimmin luettavaksi tilaamalla ne suoraan kustantajalta. Oheisista linkeistä pääsee suoraan kirjojen kotisivuille ja sitä kautta niiden omistajaksi. Hauskoja lukuhetkiä hyvän tarinan parissa.