April 20, 2024

Kremlin kärpänen

Maailman seuratuin hyönteinen on viime ajat ollut kiistatta Putinin lähistöllä ja huoneen katossa lentelevä kärpänen. Jokainen haluaisi nähdä maailmaa noiden mustien verkkosilmien kautta. Kremlin kärpänen on nyt saatu kiinni.

Kärpänen on lukenut alapuolellaan puuhailevan diktaattorin ajatukset.

Seurataan parhaat palat aikajanalta alkaen joulukuusta 2021.

Kärpänen

Tämä *:n pandemia alkaa *:maan, ei jaksaisi jatkuvasti pelätä niitä *:n viruksia.

Olen lukenut kohta kaikki *:n venäläiset kirjat. Osa on *:n roskaa, mutta niistä sain muutaman *:n hyvän idean. En ymmärrä * toveri Lenin, vai pitäisikö sanoa oikeasti *:n Vladimir Iljitš Uljanov, miksi teit, niin kuin teit. Suomi, Ukraina ja Viro pääsi itsenäistymään, *, en olisi ikinä antanut sen tapahtua. Nyt aion laittaa * kaikki kuuntelemaan, mitä minä haluan.  * kaikki ukrainalaiset ensiksi. Uljanov ja Stalin tappoi niitä * nälkään, mutta näytän niille, että sen voi tehdä vielä paremmin. Tapan niitä *:n tyyppejä ensin miljoonan aseilla ja loput tapetaan nälkään.

Taas on joku *:n tyyppi tulossa neuvottelemaan, en jaksa edes katsoa, kuka * on tulossa. En kuitenkaan kuuntele, nuolkoon kenkiäni, *. Puhun vain jotain *:n legendaa ja ne uskovat kaikki. *, haluaisin vain matkustella ŠEHERAZADEn kannella paikasta toiseen, johonkin lämpimään mieluummin. *, että voi olla kylmää, räntää puskee vaakasuoraan. *, ainoa, mikä mieltä lämmittää, on ajatella sitä hetkeä, kun *:n tankit saadaan niiden *:n rajan yli ja ohjusparvi sinne *:n pellen korttelin sisään. Laitan Wagnerin jengin repimään niiltä sisukset ulos. Sanotaan sitten myöhemmin, että ne * eivät antautuneet, joten oli itsepuolustusta.

Yksinkertaista porukkaa *. Kerron niille, että meillä on harjoitukset, kaikki uskoo sen.

Luka on yksi *:n tunari, mutta antaa sen puhua. Se on niin *:n tyhmä, mutta hyödyllinen.

Osa harjoituksista on * Lukan pelloilla. Sinne ne tankit voi jäädäkin, kunnes tarvitaan.

Lavrov

Lavrov laittoi *:n älyttömän kirjeen niille *:lle, mutta kiusa se on pienikin kiusa. Se ei meitä * kiinnosta *:n vertaa, mitä ne pelkurit vastaavat. Aikaa ja vaivaa joutuvat käyttämään *:n kirjeiden kirjoitteluun. Kuvittelevat, että * meitä jotenkin pelottaisi. Ne *:n turvallisuustakuut oli aika hyvä heitto, * kuka meistä mahtoikaan sen keksiä. Pitää laittaa Peskov taas tarinoimaan joku *:n stoori, joka uppoaa niihin *:n nilkkeihin.

Kehtaavat kirjoittaa vain * yhden yhteisen kirjeen *. Mitä muutakaan olisi voinut odottaa *. Ja taas on joku tulossa. Tulkoon, olen kaikkien aikojen *:n suurin ja mahtavin hallitsija. Kohta anelevat lopettamaan, kunhan saan ensin Stalinin kesken jättämän työn * loppuun. Katsotaan, * kuka on kuka.

Nyt täytyy pokka pitää, *, jännittää aika *:sti. Illalla on se puhe tv:ssä, nyt pitää lähteä videoimaan se. Luulevat *, että se on suora lähetys. Meillä ei mitään suoria lähetetellä.

Jätkät hoiti ne false flag- videot päin *ä. Ei niitä oma porukka huomannut * etukäteen tallennetuiksi, jengi on aina niin kännissä.  Ja mulle on * ihan sama jos joku saku tai fransmanni sanoo, että ne oli huijauksia. Ei * kiinnosta heidän sanomiset.

Rauhanturvaajat

Lähetämme rauhanturvaajat Donbassiin, * hei toi on hyvä sana, ja vielä sanon, että se on erikoisoperaatio. Kuulostaa hyvältä, ei kukaan saa sanoa sitä sodaksi, tapetaan kaikki, jotka sitä yrittävät. Tai oikeastaan, *, en voi kai tappaa niitä. Laitan kaikki *:n vankilaan mätänemään, jotka ovat eri mieltä.

Nyt näyttää hyvältä, toi kohta on paras, * mun sormen heristys on tosi cool, *:n jenkkipapalla menee varmaan vetelät pöksyyn. Ja Suomen porukalla, odottakoon, * ovat seuraavana listalla. Kuvittelivat, että heillä oli jotain *:n erikoisasemia. Tai on kai, saavat kaivaa omat hautansa. Ja *:n virolaiset, kerran heitetään * ohjukset sinne, ei mitään jää, menee kyllä puolet omia, mutta * ihan sama, ketä kiinnostaa. Vahinkoja sattuu, en * halua edes kuulla niistä.

Ah, **, nyt saavat maistaa, miltä tuntuu, kun aletaan uhkailemaan. Tovereilla on juhlapuvut mukana, laitetaan Kiovan kaduille paraati, *, tätä päivää pitää juhlia. Tilaan Kievin kanaa ja syön yksin. Ei voi luottaa kehenkään, aina syötävä yksin, *. Tämä homma on ohi alle viikossa, ja * sitten lähden merelle.

Kestää, kestää

Mitä *, mitä *, sanoitko, että tämä homma ei ole valmis? Ammu itsesi *, käskin hoitamaan homman viikossa ja nyt on mennyt 3 viikkoa. Laita uudet jätkät eturiviin ja ampukaa se pelle. Nyt * riittää.

Ota ne *:n tunarit pois Kiovasta ja viekää Donbassiin. * keksin jonkin stoorin, tätä ei voi viedä voitonpäivän juhliin. Tappakaa kaikki, joka liikkuu. Naiset ja lapset on tapettava. Tänne on turha soitella * presidenttien, mulla ei ole mitään * kerrottavaa, työ viedään *:n loppuun.

Ja nyt niitä alkaa taas tunkea tänne * vierailulle. Pitää olla kovana, vaikka asiat on päin *.

Onneksi on Dmitri Medvedev, toinen * hyödyllinen idiootti. Sille voi delegoida *:n älyttömät jutut ja se tykkää höpistä * ydinpommeista. Itse en * kehtaa, ei kukaan uskoisi, että olisin tosissani. En kai olisi niin hullu, että ampuisin * ydinpommeja, joku voisi ampua mun laivat, * sen jälkeen.

Moskva sukellusosastolle

Mihin osui, *, sanoitko, että Moskovaan osui? Ydinpommi tai * jokin muu? * ei, Moskva-laivaan osui? Ei siihen voi osua. Meidän laivoihin ei voi osua. Ja nyt se uponnut?, ********, voi *, mitä idiootteja olette. Saavat maksaa kaiken *, laita ohjukset niiden tehtaille. Huomiseksi pitää Peskoville antaa taas lisää sepustettavaa, * ihan sama, uskooko kukaan. Meidän omat törpöt uskovat *, muista ei ole mitään väliä.

Tämä tauti on * inhottava, koko ajan hoidot päällä ja syötävä *:n pillereitä. Pitää mennä huomenna EKG:hen, tuntuu ikävästi * pumpussa.