April 25, 2024

Tutkimukset ja arvostelut online

Tutkimukset ja mielipideäänestykset

Jokainen sisältöä nettiin tuottava kirjoittaja haluaisi tietää tarkemmin, mitä lukijat haluavat nähdä lisää. Toisaalta olisi kiva tietää, mitä he ajattelevat jo tuotetusta sisällöstä. Tällä hetkellä mahdollisuudet arvioida omaa suosiotaan, on odotella peukutuksia somessa, lukea kirjoitustaitoisten lukijoiden joskus asiattomiakin kommentteja ja tutkia omia kävijätilastoja. Kunnes jonakin päivänä vain huomaat, että kävijämäärät ovat alkaneet pudota radikaalisti. Helpointa olisi laittaa palautelomake vaikka jokaisen postauksen yhteyteen. Palautetta tulisi moninkertaisesti, koska jokainen voisi siihen osallistua vain laittamalla ruksin ruutuun. Tarkkaan harkituilla vastausvaihtoehdoilla voi hyvinkin yksityiskohtaisesti saada selville, mikä artikkelissa miellytti. Kriittisiä mielipiteitä olisi helppo esittää sekä itse niitä analysoida, joutumatta sylkykupiksi vain siksi, että lukijalla oli huono päivä. Kaiken lisäksi netissä kaikilla on kova tarve osoittaa oma mielipiteensä. Käytä palvelua Tutkimukset ja arvostelut online, kaikki voittavat.

Ongelma on siinä, että käytettäessä ilmaisia tai kolmannen osapuolen hallinnoimia blogisivustoja, ei bloggaaja pysty lisäämään sivustolle online-mielipidekyselyitä sen enempää kuin muitakaan hienouksia. Tähän on nyt ratkaisu: Lite Lion Europe tarjoaa oman kyselysivun. Kyselyn sisällön voi laatia itse ja sen voi pitää yksityisenä tai julkisena. Palvelun julkaisu on maksutonta, mutta kerätty aineisto maksaa muutaman euron materiaalin määrästä riippuen. Lite Lion Europe tarjoaa myös blogialustoja, joihin saa kyseisen toiminnon valmiina.

Haluaisin lukea
Mistä aiheesta haluaisit lukea lisää tällä sivustolla?